Als het lezen van de handleiding en onze veelgestelde vragen geen uitkomst biedt voor uw probleem, of als u een defect artikel heeft dat voor garantie in aanmerking komt, vul dan onderstaand helpdeskformulier in. Wij proberen uw vraag binnen 24 uur te behandelen.

Onderstaand formulier is bedoeld voor docenten en TOA’s. Leerlingen dienen ondersteuning te vragen aan hun docent.

Als u een urgent probleem heeft, vragen we u om ons te bellen.

Gegevens

Naam*

School / instelling*

Functie*

E-mailadres*

Telefoonnummer

Wat is de aard van het probleem?

Voor software- en app-problemen

Apparaat / besturingssysteem

Als u een probleem op een tablet meldt, geef dan graag zo duidelijk mogelijk aan om welke tablet het gaat (merk, type, bouwjaar, e.d.)

Softwareproduct

Coach versienummer (zie de statusbalk van het programma)

Voor hardwareproblemen

Hardwareproduct

Uw vraag

Omschrijf nauwkeurig uw vraag of probleem*